Back to reality

Sov så sött.. och sov gärna lite för mig också, beacuse i won't sleep very much tonight.. pga. f***ing skolan (ursäkta språket men jag pallllllar verkligen INTE) asså det är hemskt att gå tillbaka dit efter 3 månaders ledighet. Visst, det ska bli jätte kul att träffa alla igen men nian säger alla är värst.. prov,läxor,prov,nationellaprov,prov,prov,prov och gissa vad?! PROV
Jag har ialla fall haft världens bästa sista sommarlovs dag med familj och vänner, middagen blev verkligen lyckad och jag är glad och trött.. kommer tänka hela dagen imorron, saltsaltsaltsaltsaltsalt.. det kommer bli jätte kul imorgon. Direkt efter skolan ringer jag stora syrran och träffar henne vart nu hon är och så åker vi till fasters hotell och fixar oss:D mysigt värre!
Och så räddar Italien mig också:) Ha en fin kväll! PUSS♥

 

'' I gotta go back, back, back to school again.. No No, I gotta goo back to schoooool.. oh NO.''



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0