Promise and the monster

Hej! Åhh.. vi hade det så bra igår! Först träffade jag klara i stan, vi fikade på string(glömde fota), sen gick vi till anine.. eller hon mötte oss för vi hittade inte :) hehe.. vi lagade pita bröd med kyckling och tillbehör. Jätte gott! Vi pratade jätte mycket. Och inte bara om vanliga saker utan om stora och viktiga grejer. Vi var fett seriösa!! Haahah.. vi pratade om Jesus, gröna lund, skräckfilmer och helt plötsligt var vi inne på salt. hahaha!! Galningar;) vi gjorde marängsviss till efterätt! Gött.. men föör mycket socker för min mage. Konserten börja klockan 21:30 så vi gick kvart över.. Hon var bra.. men väldigt deppigt,tråkigt och samma låtar hela tiden! Dem heter Promise and the monster. Hon är väldigt duktig live! Efter gick jag och Klara hem..:) heheh låångt. tog nästan en halv timme.. kanske mer ;) men det va skönt, inte så jätte många fulla ute.
Hahah!! Inatt drömde jag att jag fick ett paket av Klara och att jag skulle hämta det från hennes säng, och då reste jag mig upp (i sömnen, fast jag kommer ihåg!!) och tog en av hennes kuddar och la den i min säng! haha.. och när hon vaknade hade hon bara en kudde! Heheh.. och det knäppa var att jag kommer ihåg när jag gjorde detta.. heeh knääpis
Men ha en trevlig lördag!
(just det.. jag glömde kameran hos nine..så bilder kommer upp lite senare.. tog inte så många btw)
PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0