Love really hurts

Jag är så olyckligt kär och det gör så ont. Jag vet inte vad jag ska göra... Mitt hjärta känns som en tung sten som bara blir tyngre och tyngre. Jag har en väldigt stark tro på kärleken men på samma gång så hatar jag den väldigt starkt också. Att man kan bli så olycklig, ledsen, arg och bara helt förkrossad av kärlek är ju hemskt! Jag har alltid trott eller velat tro att kärleken var det bästa som fanns, att kärleken var lätt, underbart och att det bara fanns bra saker med det. Visst det kanske är underbart, fint, glatt och helt fantastiskt också! Men det är inte bara det. Usch.. mitt hjärta spricker verkligen lite för varje dag. Jag älskar honom så mycket att det inte går att beskriva. Vill inte säga vem det är.. Men det spelar egentligen ingen roll.. kärleken är så svårt.

Just nu - Love really hurts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0