Jag är GLAD!

Hihihi! jag är såå glad just nu! :D Ganska tråkig jobb dag.. fick bara måla borden..:( ---___---
Men sen! Fick jag slå in smycken, hjälpa kunder och fixa med nya klockor :D tjoho! Jag har gått runt o fotat så det kommer massa bilder från affären senare ;)
Nu kommer det bästa...
Jag gick runt o kollade på smycken o grejor.. o så hittade jag ett helt UNDERBART armband.. så såg jag priset... 389 kr.. suuck! Men då kom det bästa :) hahaha Jag fick ett presentkort på 400 kr!! Jag blev så glad :D då kunde jag köpa armbandet o ett par örhängen! :) åhh! Hahah.. lite för glad för ett armband.. men jag blev verkligen helt kär:) ♥
Nu ska jag o syster min gå o handla påskmat :) kanske hyr film, annars lånar vi av kompis :)
Ha en jätte fin Torsdag!!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0