Fredag

FREDAG! äntligen :) hade så fruktansvärt ont i magen igår så jag kunde inte springa.. åkte till träningen men va inte med. Spelade lite själv.. övade lite vändningar, layupps (stavas??) och körde lite annat ;)
Rikitgt nice med sovmorgon också! Halv tio, tre lektioner.. syslöjd,musik och musik ;) haha riktigt fredag <3
Sen forum med tjejerna, glass!! haha köpte en glasmuffin.. lägger upp bild sen :)
Vi satt på golvet och åt glass.. härligt.. det var så jekla blåsigt.sen är jag lite kinki vad det gäller det där rökmolnet som skulle komma.. aja.
Efter detta åkte tjejerna - en hem till Honey♥ Där blev det... hahahah GLASS och CHIPS.. nyttiga vi är alltså! Hahah sen kollade vi på Brüno.. vilken groteskt film (fast liite rolig oxå) ehe

Honeys lilla syster+klass hade uppvisning på Diselverkstaden, med deras musikal ''Jackson 50''! Den va grym! Jätte duktiga! Azzi fick aas mycket blommor:) Nu är jag hemma och ska kolla på senaste Wallander. Ser fram emot det! Ha en groovie Fredag.. och ni som ska ut och dansa.. kan ni inte dansa lite för mig? PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0