SHOPPING

Hej!
Kom precis hem från en liten shopping tur med snyggingen Sara! ♥ Fick med mig en ny väska (min ''gamla'' gick sönder..) en blus, ett linne och en jeans jacka. Är nöjd ;D Visar bild senare. Nu blir det plugg, plugg, plugg och lite mera plugg. Sen middag och världens bästa mamma har köpt hallon paj och jag dör lite smått av glädje! Du är min vardags hjälte mamma♥
Men vi hörs senare! Kanske lägger upp bilder senare, annars blir det helt klart imorron.
PUSS & KRAM
Sa jag förresten att hon är snygg?

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU är snygg snygging! <3

2011-03-23 @ 22:42:26
Postat av: Sara

förra kommentaren va från mig men det kanske du fatta snygging <3

2011-03-23 @ 22:43:03
URL: http://mascarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0