Bye

Yesterday is so last year.
I morgon drar jag och lilla syster till London. Där väntar pappsen på oss! Finland har varit helt underbart. Älskar verkligen mina snälla, söta släktingar och min fina, fantstiska familj (oj.. sss och fff, haha). Planet blev lite försenat men det var lika mysigt det! Vi hörs mer i morgon♥
Tänkte skriva ner några (många) av mina nyårslöften:
1. Spendera mer tid med min familj, vänner och släkt för dem betyder ju ändå mest
2. Börja träna. Fy fan asså.. Ska verkligen köpa ett gymkort nu
3. Skriva ner och spara kvitton på allt som jag köper
4. Sluta vara så jävla rädd och orolig för allting (nästan)
5. Plugga mer..
6. Ta vara på tiden och livet♥

Kommentarer
Postat av: G A B R I E L L A D A F F O U R -

Hejsan!

Hur är det med diig? ♥

2012-01-05 @ 17:26:36
URL: http://gabrielladaffours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0