JAG SAKNAR DIG

Night time bitches!
Hur rockar det? För mig är det full rulle! Kom precis hem från film premiären av "Jag saknar dig" En helt underbar och rörande film om två tjejer som är enäggstvillingar och den ena systern dör i en bilolycka. Det handlar om hur familjen ska klara av sorgen och försöker leva vidare. Hur överlever man att förlora en del av sig själv? Det beskriver filmen ganska bra. Efter filmen gick vi till Hotellet och minglade, käkade och bara snackade. Jätte lyckad och bra kväll! Imorron ryker kanske hälften av mitt hår.. Ojoj. Riktigt nervös. Hoppas nästan inte att dem har tid men samtidigt vill jag. Usch vad rädd jag är! Nu dör jag snart av mens värks smärtor så nu ska jag ta ipren, sminka av mig och slagga. Ha en fin natt♥
Röda mattan ikväll ;D

Kommentarer
Postat av: Amanda

du verka ha haft en bra kväll, hoppas du får en bra dag:)

2011-08-16 @ 14:37:13
URL: http://samanda.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0