♥Vila i frid♥

Vi var tvungna att åka in till veterinären vid tolv, halv ett tiden. Vi satte oss i en taxi och när vi kom dit låg hon där liten, sjuk och helt underbar. En halvtimme senare låg hon i mammas knä och hon fick tre sprutor. Den tredje sprutan dödade henne.. Jag blev helt tom och kall, tårarna sprutade och jag kunde knappt andas. Nu var hon död, på riktigt. Den katten som på riktigt har nattat mig på kvällen och väckt mig på morgonen är död. Det var verkligen något riktigt jävla (ursäkta) speciellt med henne och nu är hon död. När vi kom till djursjukhuset var buren full, när vi åkte hem var den tom. Också hemma är vi en familjemedlem mindre, men i vårat hjärta finns du alltid kvar. Mina tårar kommer sluta rinna, men i mitt hjärta kommer vattenfallet alltid finnas kvar. Älskade, vackra, underbara Susie. Vila i frid.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0