LÄGG DIG INTE I MITT LIV OM DU INTE ÄR EN DEL AV DET

Hej hej:)
Kom precis hem från utvecklingsamtal, gick väl bra tror jag? Var i forum med honey, alva, axel och några andra för jag missa bussen -_-.. aja, det va ju mysigt♥ Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. händer liksom inget direkt intressant i mitt liv just nu. Vill ha lite äventyr och spänning, känner att jag behöver det :P
happ.. hinner (orkar) inte plugga mer idag så det blir soffpotatis (länge sedan!) Hoppas ni får en fin kväll. Puss
(P.C. loovar att fota lite ''finare'' och ''bättre'' kvalite bilder)
Du är den enda som verkligen lyssnar - för du kan ju inte prata (xD)
Du är den enda som verkligen inte bryr sig om, om man har en dålig utseende dag. Om man är ful, tjock, smutsigt hår, glad eller arg. Jag älskar dig mest av allt!♥ (+ mina två andra katter;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0