2 timmars plugg..

.. och hur mycket kan jag? cirka ingenting. :P jo, lite.. men det känns som om att lite inte räcker. Men vi får se imorron på provet. Har också suttit och kollat lite inför gymnasiemässan. Känner mig lite nördig men känner mig verkligen så himla osäker på det jag ska välja så måste verkligen veta ALLT om dom gymnasium som jag är intresserad av :) det blir troligen hotell och livsmedel (hotell och restaurang), samhälle eller foto, alltså media.. men det är så himla jäklarns svårt! Trodde verkligen inte att det skulle vara så svårt som det faktiskt är. men sen är det ju olika, hur säker man är på vad man vill göra och så.. jag vill ju göra så mycket! :D haha..
Om ni har några tips inför gymnasie val skulle jag vara jätte glad om ni skrev dom till mig♥

Ha det bra, puss o kram..

Känns lite som att gå in i en vägg flera gånger.. hehe

Kommentarer
Postat av: Jakob!

Svar!

Haha okej :P

jag har ännu inte kommit på något som jag önskar mej! Försöker skriva en lista nu men kommer bara på en sak haha :)

2010-11-24 @ 17:14:13
URL: http://thiswasfun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0