Toppen dag!

Hejsan!
Åh vilken fin dag jag har haft idag! Men det har varit tufft att få det bra:) Det har varit MYCKET (typ bara) trängsel och knuffar! Men det var det värt! Vi fikade där det inte fanns så mycket människor och såg när dem sa ja och satte på ringarna på en stor tv monetor, eller vad det nu heter;) haha
Aja.. sen letade vi efter bra platser för att se när dom kommer i den fina kärran;) haha
Jag hittade ingen så jag såg NADA! men, men..
Sen ställde vi oss där pressen sitter, men vi var tvungna att gå ner därifrån!! suck..
Bredvid mig stod en full kvinna som hade spriten i en Ramlösa flaska och bakom mig står det en kvinna som typ morrade för att kunna komma fram (snacka om desperat!).. men det var ju så grymma platser så jag tvingade mig att stanna kvar.. (jossan stod där med mig♥ och gjorde det lite lättare att stanna;)
Men när dem åkte båten så såg jag faktiskt! Och när dem gick uppför trappan till slottet, när dem vinkade vinkade jag som en galning! hhah Den morrande tanten tog min plats.. och när jag vinkade så skrek hon som en galning att jag skulle ta ner min hand! Hahah, nej glöm det! ;) haha
Aja.. laddar upp bilder senare!
Victoria var iaf så himla vacker! Daniel va också snygg ;) haha Har haft en bra dag iaf.♥ Har ni? KRAM

♥GRATTIS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0