Sommarlovsmorgon - genom tiden

Jahapp:) nu har sommarlovsmorgon börjat igen, jag tycker att det blir sämre och sämre med åren faktiskt.. det är lite för tråkiga skämt, det känns lite som om att dem bara har slängt ihop ett program på en halvtimme och sen tror att det är bra?! aja.. den som tycker om det har all rätt att titta och gilla det! När jag var liten så älskade jag sommarlovsmorgon, det var en tradition. När vi skulle åka till Finland ville jag nästan inte följa med för att dem inte hade några svenska kanaler där:D haha
Så här har det sett ut:
År 2000 och 2001 så var det Vintergatan
År 2002 var det HögafflaHage (som jag tyckte jätte mycket om!)
År 2003 var det Badeboda Bo


År 2004 sändes Sommarkåken, med samma lokal som Badeboda Bo

Ingen Bild



År 2005 var det Sommarlov 05


År 2006 var det HejHej Sommar! Det sändes ända till 2009, bytte bara programledare;)

Och nu är det Sommarlovsbåten:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0