Elle Galan 2011

Här är min motivering:
Jag vill vinna därför att jag vill göra något extra speciellt för min kompis iår! Detta kommer bli som en julklapp som vi sedan kan ha som minne tillsammans för alltid. Hon är en av mina bästa vänner och jag tycker verkligen att hon är värd att få följa med mig efter allt det hon har gjort för mig och för andra. Vi/jag behöver även muntras upp lite i den kalla och mörka vintern, vad kan då vara bättre än att få gå på Elle galan och som dessutom innehåller en massa smink! Vi behöver även få bort våra tankar från skolan, gymnasieval, läxor och allt annat jobbigt, jag vill bara lägga det åt sidan för en kväll och bara ha det roligt med min bästa vän. Det skulle vara helt fantastisk om jag vann detta! Pussar o Kramar♥
Förra årets :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0