Varför är du med henne.

Dem här senaste veckorna och dagarna har varit riktigt jobbiga. Det är en av de stora anledningarna till varför bloggen varit lite död... Vill inte säga så mycket mer än att det handlar om kärlek. Jag antar att man måste vara med om sånt här också. Usch. Vill verkligen bara gömma mig just nu men jag måste gå till skolan varje dag och se personen jag varit kär i över ett år nu utan att kunna göra n.å.g.o.n.t.i.n.g. Det är så frustrerande. Varje gång tänker jag att nån gång går det över men det har gått ett år nu och ingenting är förändrat.
Vi får se vad som händer.   
Så här känns det just nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det lutar åt olycklig kärlek, men sådana upplever vi alla någon gång under vår livstid. Det är jobbigt men det är också viktigt. Läs lite om acceptans, acceptans kan nämligen skänka både frihet och lycka :)

2014-06-06 @ 00:04:19
Postat av: specious.blogg.se

Postat av: Anonym
Det lutar åt olycklig kärlek, men sådana upplever vi alla någon gång under vår livstid. Det är jobbigt men det är också viktigt. Läs lite om acceptans, acceptans kan nämligen skänka både frihet och lycka :)

2014-06-06 @ 00:05:25
URL: http://specious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0