20 Things

 
1. Jag är sjukt rädd för spindlar
 
2. Jag älskar att gå runt och shoppa ensam
 
3. Jag älskar mjölk
 
4. När jag var liten klippte jag av nästan allt mitt hår och det blev så ojämt att frisören fick klippa av ännu mer 
 
5. Jag är både svensk och finsk medborgare
 
6. Jag hatar när någon säger det ena och sedan gör tvärtom 
 
7. Jag har spelat basket 
 
8. Jag kan sjunga 
 
9. Jag är sjukt höjdrädd 
 
10. Jag älskar True Blood
 
11. Jag lyssnar på Justin Bieber 
 
12. Jag har dåligt självförtroende 
 
13. I princip hela min släkt är från mammas sida. Jag har bara farmor, farfar och faster från pappas sida
 
14. Jag har bott på över 8 ställen i mitt liv 
 
15. Jag är mörkrädd 
 
16. Jag åt min första avoccado i år och älskade det!
 
17. Jag går andra året på gymnasiet och läser foto
 
18. Jag får ont i huvudet av kaffe 
 
19. Min stora syster är egentligen min halv syster men vi kallar alltid varandra systrar 
 
20. Jag har tvångstankar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0