Relax

Hej. Vill bara skriva av mig lite om all stress. Usch vad läskigt det är. Min stress är väldigt sneaky och märks knappt. Men sen kommer det fram i form av andra saker. Nu har det kommit fram i form av magkatarr. Inte så jätte mysigt direkt. Har tagit medecin i två veckor nu men det har inte hjälpt. Nu ska jag prova lite starkare medecin och se om det fungerar om inte så blir det ett besök till herr doktor igen. Alltid lika trevligt. Förrut hade jag bältros som min käraste vän Honey nu har fått. Stackare! Jag har ju sagt åt dig att du inte ska härma mig! DUMMER!♥
Jag tror att jag blir stressad av många olika saker. Små och stora. Men framförallt över skolan, läxorna och vad jag vill göra i framtiden. Men blir ju stressad över mini saker också som att passa tider, inte missa saker och få allt att gå ihop. Usch. Sen är det ju kärleken också. Inte helt lätt livet. Hoppas att allt blir bättre snart. Nu ska jag snart gå och lägga mig. Behöver verkligen all sömn som jag kan få. PUSS

Kommentarer
Postat av: johanna

bebs :(

2012-02-20 @ 22:24:22
URL: http://jpics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0