Cravings

Asså hahaha.. Idag har jag och Cassi haft Cravings efter massa konsitga saker. Vi satt under hela första lektionen och bah "åh vad jag är sugen på majs!" Konstigt? JA. Känner mig gravid. (nej är det absolut inte.) Har cravings på gröna byxor, skjortor, blusar och vita låga converse. VARFÖR?
Det jag är allra mest sugen på är att ändra mitt hår. Ska, ska, ska köpa ricin olja och testa om det funkar. Vill ha långt hår, man kan göra så mycket mer då. Ska köpa en locktång också. Har velat ha det hur länge som helst, vill få perfekta hollywood lockar. Åh så mycket jag vill ha. Får väl ta och börja spara pengar. Juste fan det var det jag skulle göra idag. Hehe, måste "planera" upp min budget litegrann sådär. Har liksom ingen koll på vad jag gör med mina pengar. Ska organisera upp det lite med
* Mat
* Kläder
* Spara
* Övrigt
Så får det bli. Haha, fasen vad vuxen jag känner mig nu. Ha det gött♥
Idag var det tydligen majs och tacos..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0