Make my wish come true

Hade en jätte fin julafton med massa god mat, fin släkt, underbara julklappar och MASSA snö utanför fönstret. Gårdagen var inte lika kul. Min lillasyster blev smittad med magsjuka av en idiot familj som kom sjuka till våra grannar när vi var där på fika. De visste om att deras son hade varit sjuk men de sa inget och kom ändå. Det var ingen jätte magsjuka utan det gick över direkt och sen började jag må jätte illa. Kunde inte äta middag utan gick och la mig och somnade, efter det mådde jag bra så jag åt lite middag och sen spelade vi Trivial Pursuit. Innan vi gick och la oss kollade vi på sista avsnittet av Downton Abbey och andra avsnittet av morden i sandhamn. Mysigt värre! Idag blir det kanske bio♥
 
Fick nästan allt som jag önskade mig. Underbart! Fick bland annat presentkort, en BH, örhängen, pengar, juicy couture parfym och body lotion, hörlurar, silver shampoo, moroccan oil shampoo/balsam (som är på väg med posten,wohooo) och sen ska jag även få nåt från Victoria Secret. Min farmor köper det för hon är just nu hos min faster i Philadelphia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0