24e April

Helloo. Länge sen.. Kan ju börja med att säga att jag inte kommer att vara så himla aktiv på bloggen längre pga att det inte är lika roligt längre, har ingen lust eller inspiration, hinner inte och vill helt enkelt inte skriva om mitt liv eftersom att det inte är så spännande just nu. Så det så.
Om ni ändå vill veta vad jag ska hitta på nu så kan jag medela er att jag ska plugga, woooop. Detta var ju ett nödvändigt inlägg. Puss hej♥
Blev sjukt sugen på glass. Kanske inte så konstigt när dte är så jeeevla härligt väder ute!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Hej! Tack :)

Angående outfiten, så var det en tid sedan jag lagade den och kan inte nu på rak hand säga var jeans & tröjan kommer ifrån men om du kollar här; http://cassandra-tammilehto.polyvore.com/ så bordes du hitta källan varifrån kläder ifrån :) Hoppas det hjälper! :)

2012-05-04 @ 20:40:26
URL: http://cassandraelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0