NEJ TACK.

God morron bloggen! Jag gillar inte blogg.se appen längre. Jag har försökt att ladda upp ett inlägg sedan i går kväll klockan 18.30 men nej, det funkar inte!! Aja.. Får väl skriva om gårdagen nu då istället. Jag slog rekord i går i fixning (är det ens ett ord?) Duschade håret, fönade, plattade och sminkade mig på 20 minuter! Trodde aldrig att jag skulle klara det men det gjorde. Tjoho. Dold talang. Vi skulle i alla fall på Tintin premiären och den var helt underbar! Såg den i 3D och i vanliga fall så gillar jag inte det så jätte mycket men nu var det jätte bra! Nu har jag lektionen så vi hörs senare! Ska nog köpa gym kort idag och sedan PW med Jossan♥

Kommentarer
Postat av: Blopparna - Alexandra

Haha, bra jobbat! Hade aldrig klarat det..

2011-10-25 @ 12:53:06
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0