GÅRDAGEN

Morsning. Tänkte berätta lite om gårdagen dårå. Gick upp runt halv nio och gjorde mig i ordning, hade massage och hudvård inbokad! Fick det i 16 års present, WoopWoop. Det var hur skönt, avslappnande och väl behövt. Fick jätte många bra tips om hudprodukter och om min egen hy. Jag har en sån sjukt torr hy så jag måste verkligen ta extra hand om den nu till vintern och hösten. Fast det kommer tyvärr att kosta mig en förmögenhet.. Aja. Idag har vi blivit bjudna på Melanders, tyvärr serverar dom champange och ostron, hehe. Inte dirket min grej, men vi tänker äta innan och sen bara mingla runt lite. Nu måste jag plugga och klä på mig. Ha en fin söndag.

Kommentarer
Postat av: AZRA

lust att följa varandras bloggar via bloglovin?=)

2011-10-16 @ 15:01:43
URL: http://azras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0