LIFE IS A BITCH

Hej.
Längsta dagen på länge. Var så himla lugn och glad i morse (händer aldrig) och sen brakar "helvetet" ut. Tunnelbanan funkar inte så jag står och väntar i 10 minuter innan jag bestämmer mig för att ta bussen till slussen. När jag ställer mig och väntar och ska gå på så visar det sig att jag har ställt mig på fel sida. Får panik och springer över, missar den bussen och får stå och vänta i en kvart. Buss resan tar typ också en kvart så måste ta 09.35 bussen när vi börjar 20 över. Kul morgon. Sen fick jag världens huvudvärk och har haft det hela dagen. Vi åkte till fotomässan, riktigt kul! Vi kollade på massa fina bilder, objektiv och tog massa gratis godis, shit vad vi skrattade åt oss själva asså. Haha. Nu har jag ångest över att jag är så trött. Skulle egentligen på tjej middag hos finaste Honey men jag orkar verkligen inte. Har världens längsta dag i morgon igen så om jag ska orka med det måste jag stanna hemma och vila.
Morgon dagen ska bli kul. Middag med några nära vänner till familjen, sedan filmfestival prisutdelning och till sist feeest hos Jennifer♥ Kommer vara bokstavligen död på söndag. Men det kommer det vara värt! I kväll blir det i alla fall lugnt. Film, tidigt i säng och kanske lite plugg. Vet inte om jag orkar det men men. Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: oliviasphotolife

Jag var där idag..

2011-11-19 @ 23:16:37
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0