TIDSINSTÄLLT - SWEET RIDE

Hej!
Nu är jag förmodligen framme i Göteborg! Har suttit på en grymt snygg och bekväm buss från Norge till Göteborg, varför detta var hemligt är för att min stora syster fyller år och vi skulle åka till Göteborg för att överrsaka henne! Så jag har alltså varit i Norge sedan Torsdags kväll och idag (Lördag) åkte vi från Oslo till Göteborg (3 och en halv timmes bussresa) Eftersom att detta är ett tidsinsällt inlägg så är jag förmodligen framme, har sett Emilias min och firar henne för fullt! Åker hem på Söndag eftermiddag så hinner blogga när jag kommer hem. Kan berätta lite mer om min resa när jag kommer hem. Ha en fortsatt fin helg♥


Kommentarer
Postat av: frida

sv: tack! visst, följer dig nu :)

2011-03-20 @ 00:02:18
URL: http://fridahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0