NIGHT

Hola..
Kom hem för nån timme sen, har varit hos grannen och hälsat på deras underbara bebis! Så jäkla underbar, lägger upp film och bilder när jag kommer hem till Sverige. Han kallade mig mamma hela tiden och pussade, kramade, gosade med mig hela tiden :) så undebart! Nu har jag packat klart och ska snart gå och lägga mig. Ska upp tidigt imorron för att åka till Helsingfors. Ska bli sjukt kul :D Blir en lite konstig dag.. Vi åker från Tammerfors till Helsingfors för att träffa mina två kusiner (har fler:P) men den ena jobbar så han kan vi kanske inte träffa, om det inte sker ett under :P haha. Sen kör vår kusin Scott oss tillbaka till Tammerfors för att lämna av oss på flygplatsen, sen åker vi hem :( Gud så tråkigt. Längtar till Maj och till sommaren♥

Kommentarer
Postat av: Petra-Fotoblogg

fina bilder:)

2011-03-04 @ 14:49:00
URL: http://poxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0