HEMMAAAAAA

Välkommen hem till mig själv! :D haha. Jäklar vad jag har rest denna helg! Måste berätta.
Ditresan
1. Flyg buss till Arlanda (ca. 45 min)
2. Flyg till Oslo (1h)
3. Tåg + buss till lägenheten (35 min)
Här kommer resan till Göteborg.
1. Buss till buss stationen, haha, (30 min)
2. Buss till Göteborg (3 och 1/2 h)
3. Taxi till stora syster (20 min)
4. Taxi till ''hotellet'' (20 min)
Hemresan.
1. Bil till flygplatsen (30 min)
2. Flyg till Stockholm (1h)
3. Flyg buss (ca. 45 min)
Allt detta på EN helg! Förlåt så hemskt mycket miljön.. Går till Norge nästa gång. Kom precis hem dårå, orkar inte göra så mycket mer än att packa upp, blogga, kolla på tv och plugga. Kanske ska fixa håret också, vi får se. Uppdaterar lite mer senare och så kommer det en liten påminnelse till Dagens blogg också! Ha det bra♥

Kommentarer
Postat av: Amalie, Kristine og Kristine <3

fin blogg :D

2011-03-21 @ 14:52:48
URL: http://gossipgirls95.blogg.no
Postat av: emilia

Ville bara säga tack för den fina bilden du gjorde till mig på din blogg på min födelsedag. tack fina-lina.

puss

2011-03-27 @ 19:23:16
URL: http://roosmann.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0