HELLO FRIDAY

Hej!
Förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag har inte riktigt haft tid att blogga just nu. Igår efter Café 60 så drog vi hem till Honey och käkade middag, Olivia kom också dit :D Vi hade det jätte mysigt! Pluggade, åt kladdkaka och hade det bara allmänt mysigt. Olivia drog sedan hem och jag sov över♥ SJUKT jobbig vakning dock. Alarmet ringde två gånger i minuten från två olika mobiler och dem kunde typ bara znooza, så jag höll på att dö lite, haha. Fast det var ändå sjukt kul!
Vi håller just nu på att planera vår kväll, det blir nog antagligen hemma kväll och så får vi hitta på något galet imorron istället. Just det.. Det är ju våffeldagen idag, glöm inte det!
Men i alla fall, det blir familje kväll idag och imorron får vi se hur det blir.
Vi hörs senare, puss o kram.
Medan jag väntar på sol, bättre tider och inspiration så blir det väl ännu ett collage. En bild på mig själv resten från we♥it.com

Kommentarer
Postat av: BBS

jea

Postat av: Anonym

tack :) du har en jätte fin blogg !

2011-03-31 @ 12:07:51
URL: http://oliviatomic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0