ETT SMS FRÅN GUD

Hej! Nu är jag tillbaka efter fyra dagar. Fyra ganska konstiga och tråkiga dagar.. Hum, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva i detta inlägg. Kanske ska berätta vad jag har gjort? Jag har pluggat ganska mycket, varit med kompisar, skrattat och försökt att tänka så mycket som möjligt. Men jag har också kommit på att det blir liite värre när jag tänker, för då förstår jag hur jobbigt allt faktiskt är. Jag har försökt att dela upp allt jobbigt i olika delar och sedan blanda det med roliga saker. Kanske funkar? Ska prova. Igår släppte jag allt och grät. Jag grät och grät tills jag somnade, väldigt skönt faktiskt, helt ärligt. Prova att gråta någon gång, det funkar faktikst ibland (forutom att man blir sjukt trött efteråt, haha)
Idag (Torsdag) stannar jag hemma pga. huvudvärk, illa mående, trötthet och har sjukt ont i hela kroppen. Usch, sitter och kollar på film. Black swan är en helt fantastisk film, men sjukt läskig och spännande. Man hoppar till några gånger. Nu ska jag kolla på någon mys film och sova. Vi hörs senare
Har fixat några tidsinställda inlägg som kommer upp under dagen + kvällen, kanske skriver något emellan också. Puss

Fick ett sms från gud i förrgår, blev väldigt glad♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0