BACK IN BLOGG BUISNESS

Hej!
Nu är jag tillbaka på riktigt, med dator och allt :D Åh vilket underbart väder det har varit och kommer bli och är, haha. Idag har jag inte gjort något speciellt, har bytt från pappa till mamma vecka, solat med fina mamma och ätit på Koloni, restaurang som ligger granne med vårt hus :)
Usch, jag känner mig så fruktansvärt lat. Vill cykla upp till Ektorp för att köpa jordgubbar eller nåt annat mysigt för att fira Sveriges national dag men jag måste rå plugga och jag orkar inte.. Men nu ska jag fasen ta mig i kragen och plugga lite, cykla iväg och sen plugga för att kunna vara ledig hela resten av kvällen! Yeah, kom igen nu snyggingar, peppa mig! Laddar upp några bilder nu och några i ett tidsinställt inlägg som kommer upp under kvällen :)
Ha en fortsatt fin dag i solen♥
Middag: Entrecote, potatis och sallad = Tummen upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0