COME BACK WHEN YOU ARE YOU AGAIN.

Att förändras kan ibland vara bra. Om man förändras till något bättre. Men när man förändras till någon som man inte känner igen och på en så pass kort tid är det inte lika bra. Du frågade hur jag mådde och jag svarade ''helt okej''. Om du verkligen brydde dig om mig som förrut så skulle du fråga vad som har hänt? Du börjar då istället genast berätta om hur kul du har haft det och allt vad du har hållt på med. Men jag är glad för din skull, men förändras inte till något värre. Att bli äldre behöver inte betyda att man ska supa sig full och sedan berätta om det för alla och vara stolt eller att behöva bli en annan person. Jag älskar dig fortfarande och allt jag har sagt till dig menar jag och kommer alltid att göra hur allt än slutar eller börjar om. Vill bara säga att du behöver inte förändras för att vara omtyck när du redan är det.
Så kom tillbaka när du är du igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0