Vill inte sova.. kan inte sova..

Hej, kom precis hem från John Bauer. Det var tyvärr en besvikelse :( inte alls lika bra som jag hade trott. Börjar nog inte där :/ nu har jag Nacka gymnasium, hotell och restaurang, mediagymnasiet och säkert nåt mer som jag glömt :P hehe. Jag är sjukt trött men vill verkligen inte sova! Fast ganska onödigt att vara vaken, mina anledningar till varför,
1. Skulle kunna plugga, men det är onödigt när man är trött för jag lär mig ingenting anyway..
2. Finns inget kul på tv
3. Är för trött helt enkelt
Ähh.. varför sitter jag o klagar, det är väl bara att gå och lägga sig.. Men grejen är att direkt när jag stänger igen mina ögon ser jag dig framför mig. Det hugger till i mitt hjärta för att jag verkligen inte vet vad du vill. Du kanske inte tar det som hände seriöst, men jag gör det. Förlåt men, vad är det som hindrar dig? Jag älskar dig hursomhelst :/
Sov gott, puss♥
So, what's the problem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0