Mitt nyårs löfte

Har ni någonsin känt er instängda i er själva? Att ni har vingar som du inte kan använda, som finns men till vilken nytta? Allt du vill och kan göra förblir ogjort. Att det känns som om att dina drömmar bara förblir drömmar och som sedan formas till mardrömmar. Så känner jag nu. Jag vill börja träna för att känna mig frisk och för att må bättre, men jag skjuter hela tiden upp det. Det är inget som egentligen hindrar mig. Jag menar det är ju inte direkt farligt att träna och jag mår ju verkligen inte sämre av det, så vad hindrar mig? Jo, lathet. Jag är för lat för att ta tag i saker. Jag är inte fysiskt lat, utan psykiskt lat. Jag skjuter oftast upp det mesta som läxor, träning, hitta mig själv och allt annat tråkigt men det som är viktigt. Mitt nyårslöfte är att jag ska börja träna, jag ska försöka hitta mig själv, jag ska försöka jobba på mitt självförtroende, jag ska göra läxorna och satsa på skolan och jag ska hitta min stil och gå min egen väg.
Allt detta ska jag verkligen försöka att uppfylla. Wish me luck! ;)

Kommentarer
Postat av: emilia

Det låter grymt. Det är svårare än vad man tror och hålla de löften du skrivit ner ovan. men det fixar du om du bara fokuserar. kommande vecka har jag också en hel del fokusering och göra.



kan du maila mig bilder till header?

puss

2011-01-09 @ 22:46:29
URL: http://lookinglovely.tumblr.com/
Postat av: lina

skriv gärna en fråga i min frågestund:)

2011-01-10 @ 08:20:42
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: DAISY

Wow alltså tack så mycket, verkligen! Blir asglad :D

2011-01-10 @ 12:16:23
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0