Tierd

God morgon..
Är så sjukt trött. Förlåt för att jag inte bloggade igår men hela vår dag var en spontan dag :P Vi hade typ inga seriösa lektioner och efter lunch följde jag och sara med honey till tandläkaren (hon var lite rädd;) haha) sen blev det en spontan fika på Cafe 60♥ bästa stället i stan ;) sen blev vi jätte sugna på bio så då såg vi ''winter's bone''. När vi kommer till slussen är bussarna 30 minuter försenade så då får vi vänta.. när bussen väl kommer ringer jossan och frågar om vi vill gymma med henne så då sticker vi hem till mig och hämtar kläder och åker till world class o gymmar ;) haha, väldigt spontan dag! Men sjukt rolig ♥
Idag måste jag somna sjuuukt tidigt för imorron ska jag upp 04.30. Sticker iväg till romme! :D är fett taggad! Vi hörs senare idag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0