Svar del 1

Gymnasium? Svar: Mediagymnasiet, Stockholm Hotell o Restaurang eller Nacka ;)
Ses någon gång? ;) Svar: men självklart babe! Har du mitt nummer? Jag kan messa till dig annars ;)

Har du bra betyg? Svar: Normala tror jag.. Vet inte riktigt vad som är bra o dåligt direkt. Men jag ska höja mig! :D

Festar du mycket? ;) Svar: Nja.. fast ska på fest på fredag eller lördag och tycker att det är as kul!

Kan jag få en länkning? (a) Svar: Du ställde ju bra frågor så JA, EMELIE!!!!!!!!!
puss :*

Vart bor du? <3 Svar: Saltsjö - Duvnäs :)

Vem är du kär i ? Svar: jadu, vem frågar? Svarar helst inte på anonyma personers frågor :) men det är en kille iaf :P

hund eller katt? (för att du skrev det måste man ju skriva det) Svar: Katt :)

alexander rybak eller justin bieber? (bäst för dej att du svarar rätt nu!!!) Svar: JUSTIN BIEBER! haha, skojja. Alexander Rybak :P

att aldrig kunna prata mer eller aldrig kunna höra mer? (fast iof om man är döv kan man väl inte prata? eller? hm) Svar: att aldrig kunna prata mer

favorit....hm..låt? Svar: Åh jesus, jag kan inte välja. Finns så många bra!

är jag best? (ställer detta till alla och bäst för dej att du svarar rätt nu!!!!!!!!) Svar: Ja :D haha

snyggaste kändisen? Svar: Hum.. Henke Larsson och Joel Kinnaman ;)

team edward eller team jacob? (hahahahhahahahahdhajhsadhahhahahahdshahshhohoaahiiii) Svar: Inget av dom.. Gillar inte Twiglight så mycket :P haha

första kyssen? Svar: Hum.. menar du med vem eller när? Tror jag gick i 3an och det var med ***

har du pojkvän, har haft, isåfall vem/hur många? Svar: nej tyvärr :/ men ja, jag har haft. Fast inget som var riktigt seriöst. Har varit tillsammans med typ 6 killar om man räknar med när man var en liten plutt :P

Du skriver om väldigt många olika kompisar, men vem av dom är din allra bästa vän? (du måste välja!) Svar: SHIT vilken svår fråga.. Men om jag måste välja en så är det Honey♥ (hanna)

Är jag bezzta hezzten? Svar: Klart du är!

Hur vacker är du enligt mig på en skala av 1-10? Svar: haha, va? 0..

Hur många hestar har du? Svar: 4, men kanske ska få en till snart :P haha

Tycker du om glass? Svar: ja, på sommaren!

Hur lång är du med 40 cm klackar? Svar: 2,13 :/ shit..

Hur mycket ogillar du engelska? Svar: inte alls mycket, I love it ;)

Spelar du basket? Svar: Inte längre tyvärr..

Vad heter basket på svenska? Svar: Hum.. jag vet inte? :S

Hur mycket älskar du renar? Svar: Nästan mer än hästar!

Idealkillen, beskriv! Svar: Snäll, längre än mig, snygg, omtänksam, inte en toffel, inte svartsjuk, vältränad.

Om jag var supertjock hade du gillat mig ändå? Svar: Klar jag skulle! ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejhej :) Var med och tävla och vinn en dildo eller webcam. Anmäl dig genom att kommentera inlägget TÄVLING på min blogg!



Fin blogg du har!



/Camilla :)

2011-02-08 @ 19:19:23
URL: http://kmill.blogg.se/
Postat av: Ronny

Hej! Har varit här på visit och kikat hälsar Ronny på ecigaretter.eu

2011-02-09 @ 00:30:29
URL: http://www.ecigaretter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0