MOBILBLOGG - SWEET 16!

Hej darlings! Nu är jag hemma efter en lång men rolig dag! Har varit en kort dag i skolan, och efter så gick jag och mina tjejor till nacka forum och firade min darling Olivia som fyller sweet 16 idag! GRATTIS TILL DIG BABY <3 När vi snackat, gått runt i affärer och fikat så drog vi hem till Olivia och bokade bio biljetter, käkade middag och jag förlorade min Saw oskuld.. Herre jesus va rädd jag är och blev. Men men.. har ju inte gjort nåt dumt så, det är nog lungt :D haha.. (nervöst skratt) Vi drog in mot stan vid åtta tiden och såg filmen ''love and other drugs'', jätte mysig kärleks film.. Jag och tjejerna grät och grät :( kan verkligen rekommendera den filmen! Hoppas att ni har haft en fin kväll. Puss o kram (detta är ju första gången jag mobilbloggar, eller andra gången, så jag kan inte ladda upp bilder. Men får ta reda på lite mer om detta! Godnatt) GRATTIS IGEN OLIVIA!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad bra att du förstod hur man bloggar från mobilen. Om det är nåt annat du undrar över så är det bara att höra av sig!

Kraaam!

2011-02-26 @ 00:50:40
URL: http://vivuva.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vad bra att du förstod hur man bloggar från mobilen. Om det är nåt annat du undrar över så är det bara att höra av sig!

Kraaam!

2011-02-26 @ 00:51:07
URL: http://vivuva.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag skriver om sex, kärlek, tankar och tips. Titta in och kolla om det är nått för dig! :D

2011-02-26 @ 01:42:28
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0