I'm back!

Tja snyggingar!
Nu är jag tillbaka! Har haft en underbar Lördag♥ Pjäsen var grym, och när den var slut drog vi in till söder och tog en latte på ett jätte mysigt fik. Kvinnan som jobbade där (ägde typ stället tror jag) spådde oss i kaffet! Sjukt kul! Hon sa typ att jag gillar att ha kul med drinkar (:P) haha, har tur, och svaret på min fråga (som jag skulle fråga tyst för mig själv) var JA! OMG, fatta vad glad jag blev. Sen såg hon en hund vilket betyder att den jag gillar är intresserad av mig och att jag borde ta första steget och att han är en pålitlig kille. Haha.. aja, får väl se om det blir sant. Har haft det jätte bra idag i alla fall!
Har ni haft det bra sötnosar? ♥
Ikväll blir det Melodifestivalen och mys, kanske träffar kompisar? hum.. får se :) hörs senare, puss!
5417063488_a06e10ec64_z_large

Kommentarer
Postat av: Hanna&Fanny

följa varann på bloglovin?



du har en jättefin blogg :)

2011-02-05 @ 23:24:59
URL: http://cristaux.blogg.se/
Postat av: Olivia

Vad heter Cafet och vart ligger det? :) (svara jätte gärna i bloggen)



p.s kan du inte ha en frågestund? d.s

2011-02-06 @ 22:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0