Beslutsångest.

Hej, tjena, halloj, hejsan, morsning!
Hur e läget? Jag mår väl bra, tror jag? Det är väldigt mycket just nu.. Läxor, massa val, kompisar, kärlek och allt annat skit som man egentligen bara vill slippa :/ På svenskan skriver vi just nu kärleksdikter, så tänkte visa dom jag har hunnit skriva :)

Förlåt för mina drömmar, förlåt för mina ord. Förlåt för att du inte förstod, förlåt för att jag log. Förlåt för alla tårar, förlåt för alla dagar utan dig. Förlåt mig snälla hjärta, för alla svek och lögner. Förlåt för alla missförstånd förlåt för kärleken.

¨Förlåt¨

Ett plus ett blir inte längre två, det blir nu tre när du finns med.

’’Kärleken till ett barn’’.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0