VÅREN ÄR HÄR!

Äntligen! Jag är verkligen lycklig för att den är här♥ Och i över morgon är det Påsklov, kan det bli bättre? Då slipper jag tänka på alla kärleks problem (både dem gamla och dem nya ;) oj oj..), kompis problem, skolan och allt annat stress och skit. Nu är det bara vila, ha kul, käka godis och umgås med alla man älskar och som man kan lita på. Ni betyder så sjukt mycket för mig, även ni som jag har problem med (vissa). Idag har vi haft miljö konferense, kul och jobbigt. Imorron blir det samma sak, nu ska jag plugga, kanske sitta lite i solen och sen vila.
(Det är min och Honeys årsdag som gifta på facebook idag, gratta oss, hihi)
Ha en fin dag♥
Love you bästa vän

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fin blogg :D

Allt bra med dig ?

Kram

2011-04-15 @ 20:10:59
URL: http://denijs.blogg.se/
Postat av: Rebecca

härligt :)

2011-04-15 @ 20:18:35
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0