Sakta jag går genom stan..

Hej där ute i regnet..
Kom precis hem från första konfa träffen :) så kul! Hade verkligen inte förväntat mig att det skulle bli så roligt och bra. Jag ser verkligen fram emot att konfirmera mig :D Jag är med i Söndagsgruppen, en ganska liten grupp men den bästa ;) haha
Just nu sitter jag och myser framför datorn med en kopp te i handen och några kakor att mumsa på..mys faktorn är hög! Nu fattas det bara en kille som kan sitta och hålla om en.. Fy vad det regnar. Jag behöver nog inte duscha idag. När lilla syrran kommer hem ska jag sticka och hyra film och köpa lite godis:) vi ska ha filmkväll, erika är såklart med också. Lill syrrans bästis♥ läs hennes rosa blogg här --> einis.blogg.se
Skriver mer ikväll. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0