Hemma!

Hej hallå!
Nu är vi tillbaka från underbara Italien.. vilket suger i för sig. Aja, idag blir det skola igen.. back to reality. Fast det är lite svårt att tänka sig att jag under förra veckan har fyllt 15 år, solat på en strand, badat, ätit pasta och pizza varje dag! (är väldigt sugen på potatis) sovit och sjungit! älskar 9 M och kommer alltid göra! Tack för att ni gjorde denna resan den bästa i mitt liv!
Detta är ett minne för livet! Nu ska jag göra mig i ordning och kollar runt lite på daddys nya dator, och kanske öppna resväskan♥
Ha en fin dag! Hörs senare, puss och kram

Kommentarer
Postat av: tina

fin blogg! kolla gärna in min också. kram :)

2010-09-06 @ 11:33:53
URL: http://tinaandersson.devote.se
Postat av: Jossan :)

kommer du lägga upp bilder från Italien?

jag är väldigt nyfiken!!! :) kramkram <3

2010-09-06 @ 16:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0