ZZzzZZzzZzzz....

Seriöst.. kan man vara tröttare än så här? Tror knappast det asså.. Helt slut efter världens jobbigaste vecka. Och det blir bara värre och värre. Två engelska texter, två svenska texter, no prov, musikteori läxa och plugga inför det provet, läsa so och två bildläxor. Jag orkar inte med allt, det är verkligen för mycket! Jag har ingen fritid, idag skulle jag ha filmkväll med mina kompisar men det orkar jag inte för jag är för trött och det skulle jag inte ha varit om det inte varit lika mycket i skolan. Imorron måste jag plugga no och bild, men även gå på bio vilket är aaas skönt :D free time♥
Då har jag fått klaga på det också då :) haha. jahapp, nu kollar jag på fantastic four och somnar snart, även fast jag har en redbull shot i mig, höhöö
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0