Last Song

No one can make me feel like you.

Hej hopp! Kom precis hem från skolan:) idag har det varit en jäkligt slapp dag.. började 09.15 med svenska.. det enda vi gjorde var att få våra omdömen och så fick vi tillbaka våra texter. Sen var det so, lunch, matte och idrott. Gud hörde min bön, så vi körde basket ♥ nu ska jag fixa mig och snart gå till hanna för att byta om till sista höstkonserten (eller nu med all snö, blir det ju snarare vinter konsert -_-) så det ska bli kul.. vi kanske ska hitta på något efter också, men eftersom att jag håller på att bli sjuk så får vi se hur det blir.. kanske inte orkar, och jag vill verkligen vara frisk till höstlovet! :D här kommer lite ''vinter bilder'' och gooodis. (laddar upp dagens outfit snart oxå)
Typ det goaste som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0