Hemma

Hej, nu är jag tillbaks hemma.. riktigt tråkigt, men lite skönt. Känns som om att jag kommit hem från rehab eller nåt.. det enda negativa är att toan inte funkade och det fanns inget rinnande vatten så de var ju jäkligt jobbigt. Varje gång vi skulle diska eller duscha fick vi gå ner till havet/sjön? för att hämta vatten.. men om man har massa fina tjejor bland sig, mina små darlings♥ Saknar er redan demoner!!
Vi har haft det helt underbart och galet. Vi träffade västerås killarna som e as roliga och galna! Vi kollade på bio ihop, paranormal acttivity 2.. Den va bra men läskig! Tvåan är lite blandad med ettan och tvåan så jag fattade ingenting i början, och den är ganska seg också så ge inte upp! Hum.. igår sov några killar i vår stuga, happ..  Skriver mer imorron♥
Om ni är lätt skrämda se inte detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0