Lägg ägg!

Asså förlåt om jag svär men FAN för den som har printat ut bilden på mig, min pappa, pappas flickvän och hennes dotter och sedan slängt ut den bilden i cafeterian!! fy sjutton va pinsamt!!blää... alla stod runt om bilden och sa typ. (jag var dock inte med men,men..)
''Öhh, går inte hon i vår skola'' och lite annat.. min kompis var där.. Vad fasen.. har den personen som gjort det kul nu? haha inte så jätte farlig men just den bilden ser jag helt muppad ut... blää.. task igt ;P hah men jag blev direkt glad när jag fick en sån fin kommentar här precis! så nu är allt bra igen♥
Nu ska vi in och repa i Aulan igen och jag har ont i magen:D livet är härligt..:P
Hejsvejs!


Denna bild:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0