Här ska man visst skriva en rubrik

Ajajaj.. min hals har blivit sämre och snoret bubblar i näsan (fräscht) och det är några jäklar som har disco i mitt huvud.. ooh shit:( men asså blää. jag vill inte bli sjuk nu inför vårkonserten som är på Onsdag.. förresten om ni vill komma och kolla och kansek träffas så är det bara att köpa biljetter på diselverkstaden... det kanske är slutsålt men men..:) ha det bra
Sov gott.

Pc. jag är alldeles för trött för att ladda upp bilder.. kanske, kanske, kanske ska hoppa skolan imorron för att vara uppvilad till onsdag.. men vi får se, ska sova nu..♥ Ungefär så här känner jag mig just nu...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, var ju riktigt likt;P nää, skoja<3

2010-05-17 @ 21:36:18
URL: http://hojanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0