Den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge

Hejsan! Någon annan som har tråkigt? Jag har i alla fall döö tråkigt! Orkar inte plugga no.. har gjort det tillräckligt för idag:) och det är en timme och tjugo minuter kvar till Wallander, så det får bli en lista:P hehe
Dagens humör: Glad:D
Dagens färg: Rosa
Dagens outfit: Svarta jeansleggins från ginatricot, vitt linne från H&M, vit och blå randig tröja från ?
Dagens frissa: Slarvig bulle (nytvättat hår)
Dagens tips: Börja aldrig skolan! (hehe, bra förebild jag är då:P)
Dagens kompis: Min katt Frans
Dagens bästa: Bada i badkaret och kolla på ''Vad blir det för mat''
Dagens sämsta: Behöva plugga no!
Uppiggande ord till sig själv: Fint hår!
Dagens Väder: Sol, 16 grader :D
Rolig läxa: För en gångs skull matte
Dagens ''fick lust att bara skriva detta'' mening: Får får får, nej får får lamm. Ha en engång en trevlig kväll!


Osminkade jag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0