Nutella mackor

mmmm... vi åt mackor med nutella o kollade på Svenska Hollywood fruar :) mums... Vi skulle kolla på coco chanel, men vi orkade inte.. det blev massage o Protject Runaway istället :) Sen somnade vi i världens minsta lilla säng...
Jag är trött! Sitter nu på hemverket o äter musli o dricker juice. Jag somnar snart ZZzzzzzZZZzzZZzzZZzzZz......
Gäääsp... men ja får väl skylla mig själv.. om man somnar halv tolv när man ska upp sju så är man trött! Vi gick runt lite på stan med Isabella igår ♥ Hon åt på donken o vi käka glass (vilket jag inte har gjort på länge!) hon skulle på bio :) Just det! Vi kom ihåg att köpa fisk mat till fiskarna där hemma som håller på att dö:) Skriver mer när jag slutat
Byeee ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0