Tältning

God Morgon!
Har inte uppdaterat för jag och mina kompisar tältade inatt! Så himla mysigt! Kommer kanske ladda upp bilder om Honey lägger upp dem på FB först;) haha...min kamera är ju sönder hehe.. Aja, det var så jäkla kul i alla fall! :D varmt, gosigt, fågelkvitter och ändå tystnad.. Älskar naturen♥

Idag är det kultureftermiddagen i skolan.. det betyder att festkommiten har ordnat ihop några som sjunger, latjar lite;) så det ska bli sköj. Vi slutar nog efter det tror jag:) skönt. Imorron slutar vi ju skolan!! :D jaaa.. Happy!
Nu måste jag gå och käka frukost, men vi hörs senare♥ KRAM


Bild lånad från google.se.. ungefär så här såg det ut;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0