Skolavslutning nummer 2

Hej! Jag har precis kommit hem från min lilla systers skolavslutning :) mysigare än min, men dem hade inte tur med vädret.. synd, för det var ute.. Men jag träffade Honey där. Hennes lilla syrra går i samma skola som min;) men inte i samma klass.. Vi gick runt och pratade och åt sockervadd:) haha det är så jäkla äckligt samtidigt som det är gott!! Det är ju bara socker!!!
Imorron åker Honey till USA..:( usch.. kommer längta ihjäl mig!! kommer sakna dig bästa vän♥
Just nu sitter jag och pappa och kollar på Sherlok Holmes.. den är verkligen inte så bra som jag trodde! hade väl för stora förväntningar kanske.. sitter och käkar baugette:) gött!
Ha en bra kväll! Hörs imorron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0