Finland + Twilight Fan Event

Hola!
Nu är vi i Finland =) Redan mysigt! Känner sig direkt som hemma!! Resan gick bra, vi fick gå upp 03.15, men spela roll.. Det tog 45 min med planet, sov hela vägen :O
Twilight Fan event var grymt! Fick se båda på jäkligt nära håll! Fick autograf av båda♥
Min hand skakade inann dom kom in!! :) haha Stog i ca 4 timmar, höll på att dö. Men det var det värt!
Vi stod i kö i typ 20 minuter en halv timme, men sen slapp vi resten och fick gå på röda mattan och bli fotade;) kände mig som en stjärna ;)

Men allt var bra. Många tjejer svimmade..  oops, fattar nästan! Shit vad alla skrek också! Men ha det så bra!
Idag på bryggan.. jag får inte sola ryggen pga. Bältrosen..





Och sen lite bilder från Twilight;)


Väntar och väntar...


STORT!





Ja..det var det.:) men det var riktigt lyckat! ♥ Nu ska jag oh gympa med mamma, moster och några tanter, ja eller äldre kvinnor (dock räknas inte moster och mamma som det!) haha ska bli kul;) burn some faaat! PussPuss


Kommentarer
Postat av: joooos <3

vilket fett??? haha puss på dig bästa vän<3 <3 <3

2010-07-06 @ 20:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0